07 maj, 2006

Topplistan - April 2006

1. Selena - Dreaming Of You
2. Selena - So Far Away
3. ABBA - The Winner Takes It All
4. Selena - Strange Love
5. Samantha Fox - Nothing's Gonna Stop Me Now
6. Selena - Shotgun
7. Sweet Sensation - Hooked On You
8. Selena - Timebomb
9. ABBA - Angeleyes
10. Sweet Sensation - Destiny
11. ABBA - Summer Night City (Full Length Version)
12. Selena - I Could Fall In Love
13. Selena - Blue By You
14. Blondie - Heart Of Glass
15. Carola - Evighet
16. ABBA - Soldiers
17. Selena - Eyes On You
18. ABBA - If It Wasn't For The Nights
19. Agnetha Fältskog - To Love
20. ABBA - The Day Before You Came
21. Agnetha Fältskog - The Last Time
22. Linda Bengtzing - Kan Du Se
23. Velvet - City Of Angels
24. ABBA - Elaine
25. Mandy Moore - I Wanna Be With You
26. Marie Serneholt - Can't Be Loved
27. Agnetha Fältskog - We Should Be Together
28. Selena - Timebomb
29. Keren & Chelle - Sugar Daddy
30. ABBA - Dream World
31. Anna Book - Andalucia
32. Pernilla Wahlgren - I Need Your Love
33. Ankie Bagger - When I Call Your Name
34. Amanda Lear - Fashion Pack
35. Evan - November Rain
36. ABBA - My Love, My Life
37. Ankie Bagger - How Can I Say I'm Sorry
38. ABBA - That's Me
39. Agnetha Fältskog - Maybe It Was Magic
40. Selena - Cry Baby Cry
41. Sator - Oh Mama
42. Pernilla Wahlgren - Stop That Thing
43. Pebbles - First Step (In The Right Direction)
44. Veronica Maggio - Dumpa Mig
45. Pebbles - Two Hearts

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.