21 september, 2008

Immanuel fyller år

I dag fyller min kära vän Immanuel tjugoåtta år och det måste ju firas med ett blogginlägg! I går var jag hem till honom och blev bjuden på chokladmuffins som han hade bakat helt själv. Jag är så imponerad av folk som orkar laga mat och baka. Själv kan jag göra sallader och det har även hänt att jag har bakat morotsmuffins. Men jag är för lat och ointresserad för att bry mig så jag överlåter det oftast åt andra.

Jag försöker förresten hjärntvätta Immanuel så jag gav honom de två första säsongerna av den mysiga såpoperan "Herrskap Och Tjänstefolk" på DVD i present. Han är i och för sig väldigt intresserad av historia och älskar brittisk engelska så jag är inte så ond som jag försöker framställa mig själv. När jag var hemma hos Immanuel fick jag dessutom leka med hans nya ritplatta och gjorde ett barnförbjudet grattiskort som ni kan se här. Tänk på att jag aldrig har använt en ritplatta förr och passa på att skriva grattis till honom när ni ändå är där!

Ett stort grattis till Immanuel som alltid kommer att vara min vän! Jag vill även passa på att skicka ut en stor kram till min älskade vän Erika. Ni är underbara båda två och jag älskar er av hela mitt hjärta!

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com