16 september, 2008

Vilse i Sandviken

Hur lyckas man gå vilse i lilla Sandviken? Jag tänkte vara duktig i dag och ta en genväg till sjukhuset där jag hade en tid inbokad hos min kurator. Jag brukar ofta promenera dit men just i dag ville jag bryta mitt trygga mönster och prova en annan väg än den jag vanligtvis brukar gå. Men det slutade med att jag kom på en omväg och gick vilse i ett skogsparti! Jag skrattade för mig själv där irrade omkring i skogen. Det är så typiskt mig att råka ut för galenskaper när jag för en gångs skull vågar bryta ett invant mönster!

Jag har i vanliga fall rätt bra lokalsinne, även om jag ibland spelar dum för att slippa ta ansvar, men i dag var det som bortblåst. Jag blev jätteglad när jag äntligen fick syn på sjukhusets väggar bakom ett par träd! Det visade sig dock att jag var på helt fel sida så jag fick springa igenom en del korridorer innan jag var framme på rätt avdelning. Konstigt nog så hann jag fram precis i tid. Fast jag var rätt svettig och andfådd vid det laget.

Jag vill förresten passa på att tacka alla som laddade ner min nya remixsingel i gårdagens blogginlägg. Tack för allt stöd! Det är så otroligt kul att den 80-talsinspirerade discomusiken fortfarande lever vidare på nätet. Fortsätt att sprida ut mina låtar och tipsa gärna om dem i era egna bloggar så är ni söta!

Andra bloggar om: , , , , , , , .

Bimbo Boy
http://www.bimboboy.com