04 juni, 2010

Skrivande, Judy Garland och Agatha Christie

Som ni kanske har märkt så har jag inte varit så aktiv på nätet den senaste veckan. Jag har haft fullt upp med annat. Jag har bland annat umgåtts med vänner och skrivit en hel del. Det går framåt med bokprojekten, mycket tack vare allt stöd jag får av Immanuel.

I går var jag hem till Angie och hade filmkväll. Vi såg bland annat "Trollkarlen Från Oz" (1939) med den alltid lika fantastiska Judy Garland. Tro det eller ej, men det var faktiskt Angie som föreslog den, och jag tackar ju aldrig nej till att se klassiska filmer.

I dag har jag varit hemma hos mormor. Jag har bland annat gått igenom hennes boksamling och hittat ett par klassiska Agatha Christie-böcker som jag fick av henne. Jag älskar gamla deckare!

Bimbo Boy
www.bimboboy.com