17 juni, 2010

Sorterar gamla brev

Jag känner mig sentimental i dag! Jag har suttit på balkongen i flera timmar och sorterat gamla brev. Snacka om flashback! Jag har en stor låda fylld med allt från kärleksbrev, julkort och beundrarpost till brev från gamla brevvänner och lärare. Det är nästan som att åka tillbaka i tiden. Det är svårt att inte bli rörd!

Det är alltid lika skönt att sortera och få ordning på saker och ting. Jag har endast slängt brev från personer jag inte är vän med längre. Alla andra brev tänker jag förstås spara. Sådant är ju kul att ha kvar som minne!

Sven, Stalker-Anna, Henri och Linda är de som har skickat flest brev till mig genom åren. Tack för det! Jag tänker faktiskt köpa frimärken i dag och skriva brev till några av mina vänner. Det var länge sedan jag skickade "snigelpost".

Hur länge sedan var det du skickade ett "vanligt" brev till någon?

Bimbo Boy
www.bimboboy.com