18 januari, 2011

Topplistan - December 2010

1. Kylie Minogue - Let It Snow
2. Sky Ferreira - One
3. Bananarama - Baby It's Christmas
4. Taio Cruz & Kylie Minogue - Higher
5. Amanda Lear - Aphrodisiac
6. Alphaville - I Die For You Today (Vision Talk Remix)
7. Pet Shop Boys - It Doesn't Often Snow At Christmas (New Version)
8. Leighton Meester - Christmas (Baby, Please Come Home)
9. Kylie Minogue - Where Is The Feeling? (BIR Bish Bosh Mix)
10. Sonia - Can't Forget You (Extended Version)
11. Kylie Minogue - Mighty Rivers
12. Morris Minor And The Majors - This Is The Chorus
13. Sarah Brightman - Arrival
14. Kylie Minogue - Heartstrings
15. Sonia - You'll Never Stop Me Loving You (Extended Version)
16. Steps - Merry Xmas Everybody
17. Sarah Brightman - I Believe In Father Christmas
18. Bananarama - Baby It's Christmas (Extended Mix)
19. Kylie Minogue - Put Yourself In My Place
20. Amanda Lear - I Want My Name On A Billboard
21. Kylie Minogue - Where The Wild Roses Grow
22. Dean Martin - Silver Bells

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.