21 augusti, 2012

Ge Sue Ellen en drink

Förlåt att jag inte har bloggat så mycket de senaste dagarna, men jag har fått en sprillans ny dator så jag har haft fullt upp med att leka med den. I går var jag förresten in till Radio Gävleborg och pratade om "Dallas". Det var kul att få nörda loss tillsammans med Larry och Charlotta, samt träffa mina gamla kollegor.

Och i går kväll var det då äntligen dags för pilotavsnittet av nya "Dallas" och jag blev inte besviken. Jag hade velat se lite mer av Sue Ellen, men hon kommer att ta större plats ju längre in i säsongen vi kommer. Jag ser med stor spänning fram emot avsnitt två som TV4 sänder redan i kväll.

Jag måste bara visa er de galna löpsedlar jag möttes av då jag handlade mat på Coop i dag. Det är kul att nya "Dallas" har väckt så stor uppmärksamhet även om jag som vanligt tar allt kvällspressen skriver med en stor nypa salt. Det vore dock kul att återse Pamela i serien.