22 maj, 2019

Carly Rae Jepsen - Dedicated

En favorit för mig bland nutida artister är Carly Rae Jespen. Hon gör en aldrig besviken och jag är så glad att hon fortsätter göra dansant popmusik med en elektronisk produktion i stället för att bli "seriös" och göra trist akustisk musik som många andra gör till och från.

Och nu har hon äntligen släppt sitt nya album "Dedicated" och det är så bra! Jag skyndade mig att beställa deluxeutgåvan direkt. Den innehåller bland annat singlarna "Now That I Found You", "Party For One", "Julien" och "Too Much".

Boka ditt exemplar nu. Albumet finns bland annat på Amazon UK, Amazon DE, iTunes och Spotify. Svenska CDON och Ginza har också skivan, men det tycks bara vara standardutgåvan.

Låtlista till "Dedicated":

1. Julien
2. No Drug Like Me
3. Now That I Found You
4. Want You In My Room
5. Everything He Needs
6. Happy Not Knowing
7. I'll Be Your Girl
8. Too Much
9. The Sound
10. Automatically In Love
11. Feels Right (Feat. Electric Guest)
12. Right Words Wrong Time
13. Real Love
14. For Sure*
15. Party for One*

Låtar markerade med * är bonusspår på deluxeutgåvan av albumet.



Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.