18 juni, 2004

"Can't buy me love"

Jag har tänkt på en sak. Jag har en liten skum sak för mig när jag går ned för en trappa tillsammans med en kille. Jag står inte ut med att vara längst, så jag måste alltid ställa mig framför killen i trappan så att han blir längre än jag. Visst är jag knäpp?

För någon dag sedan var Sandra M och Linda hem till mig. Vi hade åttiotalskväll och såg "Girls Just Want To Have Fun" och "Can't Buy Me Love" på DVD. Linda lärde oss hur man säger "ta mig bakifrån" på norska och Sandra var lika porrig som alltid. Jag har aldrig hört någon säga "Jag är så kåt" oftare än Sandra. Rekordboken nästa, baby!

Snart närmar sig min stora tjugoårsfest. Linda och Sandra har redan börjat öva in den afrikanska myrsloksdansen, så de kommer att äga dansgolvet. Ni får ha det så bra i sommarvärmen! Det haglade här idag.

Puss och kram!