24 juni, 2004

Yeah! Groovy!

Hur skulle ni reagera om jag helt plötsligt skulle sluta blogga? Bara försvinna liksom. Skulle det kännas tomt då? Jag skulle sakna skrivandet i alla fall. Just DU som läser detta är viktig för mig. Det känns nästan som om jag känner dig. Ska vi kramas?

I tisdags fick jag ett sött paket på posten från mina nätvänner Eva och Zuzzy från Helsingborg. Det innehöll en vitt nitarmband, ett silverfärgat halsband med ett "D"på, en silverfärgad ring med en ros på, en porrig T-shirt och ett sött kort. Tack så mycket, tjejer!

Dennis: "I'm a sucker for gräslök!"

I går kom Madde hit med sin roliga vän Therese. Sedan kom Martin hit. Han hade rest ända från Danmark för att gå på min fest. Vi åt på restaurang i Sandviken och sedan gick vi hem till Linda en stund. Efteråt åkte alla hem till mig där Sandra M väntade.

Vi såg på "Snygg Sexig & Singel" med dansk text för Martins skull, men efter filmen var vi så trötta att vi somnade på direkten. Vi har i alla fall lärt oss en hel del roliga danska ord. "Lort" och "skat" till exempel. I kväll äger min tjugoårsfest rum och det regnar ute! Snacka om att jag måste ha ett paraply för att inte förstöra sminket.

Dennis: "Well if the hotell is closed you can always stay at the vandrarhem."

Jag kom att tänka på en sak. Det är så många killar som känner press på sig att ha tränade kroppar. Många tycker att magrutor är det snyggaste som finns, men jag håller inte med. Jag gillar killar som har lite mage, det är så sött! Sedan tycker jag faktiskt att utseende handlar mycket om personlighet och utstrålning. Insidan räknas visst, och den smittar av sig på utsidan tycker jag.