24 juni, 2005

Skivan är snart färdig

Mina låtar har de senaste veckorna spelats en hel del på lite olika klubbar runt om i Sverige. Bland annat på den kända gayklubben Gretas i Göteborg. Nya remixar är också på gång, så snart är singeln redo att ges ut. I går fick jag se ett förslag till skivomslaget och jag är väldigt nöjd!

Jag har även lagt ut mina gamla demolåtar på hemsidan. Det är nästan lite pinsamt att lyssna på vissa av dem eftersom de har några år på nacken. Jag har utvecklats en hel del sångmässigt sedan dess. Men oavsett är det rätt kul att ha kvar dem som minnen.

Förresten, allt som är dåligt kallar jag numera för '95 efter årtalet 1995, som på många sätt var ett rätt trist år. Jag håller på att lära mina vänner att använda det, och Henri snappat upp det. Så kom ihåg att det inte är en komplimang att bli kallad "sååå '95".

Jag vill avsluta med att hälsa till Mr. J med en puss. Ha en underbart glamourös midsommar!