21 augusti, 2006

Jävla puckon

Jag spyr på tjatiga, dryga och griniga personer just nu. Nej, jag sitter inte vid datorn dygnet runt och jag hinner inte skriva hundra ord långa svar till dig på MSN. Jag gör mitt bästa för att hinna med så många som möjligt och ändå gnäller du. Nej, jag tycker inte illa om dig för att jag inte hälsar till dig i min blogg eller inte är den som alltid skriver först. Och nej, jag är inte sur på dig för att jag inte svarar på alla dina SMS som oftast bara innehåller två ord.

Hej! Jag är sexton och tycker det är apcoolt att vara bitchig för då blir jag mer som min idol Paris Hilton. Och du är dum om du inte ständigt bekräftar mig eller tycker som jag. Och ger du mig minsta lilla kritik så kommer jag att sprida elaka rykten om dig.

Jävla puckon! Jag har varken tid eller ork för överkänsliga fjortisar eller wannabeartisters bekräftelsesökande. Jag tänker inte gå in i väggen på grund av att vissa på nätet är socialt missanpassade. No way!