01 augusti, 2006

Topplistan - Juli 2006

1. Pernilla Wahlgren - Don't Say Goodbye
2. Sofia Källgren - Längtans Vind
3. Stacey Q - We Connect
4. Aiana Aliss - Popcorn Boy
5. Stacey Q - Insecurity
6. Cosmo4 - Peek-A-Boo
7. Sharon Dyall - I Like Champagne, Cadillacs And Cash (7" Edit)
8. Stacey Q - Better Than Heaven
9. Bananarama - I Heard A Rumour
10. Stacey Q - Two Of Hearts (Extended Version)
11. Carola - Invincible (SoundFactory Radio Edit)
12. Sofia Källgren - This Time
13. Pepsi & Shirlie - Hightime (Jellybean Remix)
14. Bananarama - Do Not Disturb
15. Nouveau Riche - Hardcore Life
16. Lili & Susie - Can't Let You Go
17. Sofia Källgren - Handen På Hjärtat
18. Ortal - Chacun Pense À Soi
19. Mel & Kim - Respectable
20. Fabrizio Faniello - I Do
21. Carola - I'll Live
22. Stacey Q - Don't Let Me Down
23. Secret Service - I'm So I'm So I'm So (I'm So In Love With You)
24. Elisa Fiorillo - How Can I Forget You
25. Elena Risteska - Ninanajna
26. Caracola - Sommarnatt
27. Madonna - Get Together (Radio Edit)
28. Lili & Susie - Kärleken Känns
29. Veronica Maggio - Nöjd
30. France Gall - Poupée De Cire, Poupée De Son
31. Brigitte Nielsen - Every Body Tells A Story
32. Carola - Stanna Eller Gå
33. Christine Guldbrandsen - Alvedansen
34. Dina - Bli Hos Meg
35. Lizette Pålsson - Don't Leave Me Here Without You
36. Marie Serneholt - I Need A House
37. Mel & Kim - F.L.M.
38. Secret Service - Flash In The Night
39. Sofia Källgren & Uffe Persson - The Phantom Of The Opera
40. Bananarama - Bad For Me
41. Agnetha Fältskog - Är Du Som Han?
42. Anzej Dezan - Mr Nobody
43. Animotion - Obsession
44. BWO - We Could Be Heroes
45. Aiana Aliss - Popcorn Boy (Keyboard Tie Remix)

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.