27 juli, 2006

"Taken to the stars"

En kul sak med Internet är att man kan hitta mycket bra musik från mindre kända artister. Nätet är ju det bästa sättet att marknadsföra sig på och många lägger upp låtar för gratis nedladdning. Vissa av dem är riktigt duktiga och får snabbt mängder av fans. Mina favoriter just nu är de svenska synthpopbanden Blunda, Disco Digitale och Godlike. Passa på att ladda ned gratislåtarna medan bandens hemsidor finns kvar. Vissa artister har en förmåga att byta adress ofta.

Jag har förresten bestämt plats för mitt framtida bröllop nu. När jag gifter mig ska det äga rum i Älvkarleby, på Laxön. Det är så vackert där och de har till och med en speciell plats för vigslar. Jag har också bestämt vilka som ska vara brudtärnor. Nu fattas bara någon att gifta sig med också. Var hittar man den perfekta maken?

Jag måste även berätta en stor nyhet: Jag har börjat läsa böcker igen. Det är väldigt roligt och avslappnande så länge jag läser något jag är intresserad av. Just nu läser jag boken baserad på TV-serien "Dynastin" som jag fick av Stalker-Anna i present. Den är riktigt bra!

I kväll kommer Mr. D hit igen, vilket ska bli trevligt. Jag slår vad om att det blir skräckfilm för hela slanten.