01 juli, 2006

Topplistan - Juni 2006

1. Divine - I'm So Beautiful (Dramatic 7" Edit)
2. Tiffany - I Think We're Alone Now
3. Modesty - One More Broken Heart
4. Paris Hilton - Stars Are Blind
5. Carola - Jag Ger Allt
6. Sandra - Stop For A Minute
7. Madonna - Physical Attraction (7" Synth Edit)
8. Tiffany - Danny
9. Lili & Susie - Oh Mama (2000 Remix)
10. Dead Or Alive - Special Star
11. Sabrina - Hot Girl
12. Modesty - Big Beat
13. Sandra - Everlasting Love (PWL 12" Remix)
14. Kate Ryan - Je T'adore
15. Sandra - Heaven Can Wait
16. Madonna - Everybody (7" Mascara Edit)
17. BassHunter - Boten Anna
18. Charlotte Perrelli - Broken Heart
19. Christine Guldbrandsen - Alvedansen
20. Elisa Fiorillo - Who Found Who
21. Charlotte Perrelli - Damn You (Remix)
22. Mariah Carey - Someday
23. Nina & Kim - Om Du Stannar Hos Mig
24. Stacey Q - Nights Like This
25. Modesty - I Call For You
26. Hazell Dean - Whatever I Do (Wherever I Go)
27. Eighth Wonder - I'm Not Scared
28. Bananarama - Love, Truth & Honesty
29. Stacey Q - Incognito
30. Charlotte Perrelli - You Got Me Going Crazy
31. Boy Krazy - That's What Love Can Do
32. Bucks Fizz - London Town
33. Angel - Sommaren I City
34. Ace Of Base - Never Gonna Say I'm Sorry
35. Hazell Dean - Back In My Arms (Once Again)
36. Ai - Bilder Av Dig
37. Geri Halliwell - Love Never Loved Me
38. Bananarama - I Heard A Rumour
39. Jessica Simpson - I Wanna Love You Forever
40. Jessica Simpson - A Little Bit
41. Lili & Susie - Tokyo
42. M2M - Don't Say You Love Me
43. Céline Dion - It's All Coming Back To Me Now (Radio Edit)
44. Andreas Lundstedt - Nightfever
45. Cajsalisa Ejemyr - Måste Va En Dröm
46. Samantha Fox - True Devotion
47. Bananarama - Ain't No Cure
48. Popsie - 24Seven (Radio Edit)
49. Atomic Kitten - I Want Your Love
50. Caracola - Överallt

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.