22 juli, 2006

Jag är ingen diva

Jag är så tacksam över alla snälla mejl från mina bloggläsare! Men jag har tänkt på en sak. Jag skriver ju rätt ofta om hur det går med min musikkarriär och försöker hålla er uppdaterade om allt nytt som händer. Det slog mig att vissa kanske tolkar det som skryt. Så är det ofta i landet Jante.

Jag vill bara förtydliga att det för mig handlar om att hålla folk uppdaterade, att nå ut till så många som möjligt med min musik och mitt skrivande. Det är mitt jobb som artist. Sedan är det faktiskt många som skriver och önskar att jag ska skriva mer om min musik också. Så nu har vi rett ut det. Jag är ingen diva.

Förresten, i dag fick jag ett sött mejl från en kille på Lunarstorm. Han tackade mig för att jag finns och för att jag är så öppen med min sexualitet. Jag blev väldigt rörd. Jag vill ju kunna hjälpa andra homosexuella att känna sig stärkta.