19 juli, 2006

Yes, I think I like it

Det händer mycket med musiken just nu! Jag kan inte avslöja allt ännu, men så snart det är bestämt så kommer ni att bli de första att veta. För någon vecka sedan var jag omnämnd i tidningen Boyz Magazine, en av Storbritanniens största gaytidningar. Och dessutom har videon till "Drama Queen" kommit tvåa i den amerikanska filmfestivalen "The Indie Gathering", i kategorin musikvideor för popmusik.

Jag vill önska alla en bra sommar och be er att vara snälla mot varandra. Det finns allt för många ytliga och otrevliga människor i världen. Tänk er för en eller två gånger innan ni slänger ur er saker. Var rädda om varandra. Är man elak så slår det tillbaka på en själv. Det är i alla fall min filosofi. Sedan vill jag påpeka att jag inte tycker man ska vara snäll mot folk som behandlar en illa.