06 november, 2006

När blev det vinter?

Oj, när blev det vinter? Det går verkligen undan, men samtidigt är det lite mysigt med mörka kvällar. Vad händer hos mig? Jo, jag vilar så gott det går. Jag har ju känt mig stressad en längre tid så det är dags att andas ut i lugn och ro. Det är tur att mamma och Diana är hemma så mycket, det är väldigt rogivande. Dessutom tittar ju mormor förbi dagligen.

Vissa har svårt att förstå att jag inte bor ensam. Jag har alltid haft väldigt bra kontakt med min mamma och min syster, de är som mina bästa vänner. Vi ser på film tillsammans, shoppar tillsammans och umgås så mycket som möjligt. Jag trivs väldigt bra att bo tillsammans med dem. Till skillnad från vad somliga tror så har jag plats för ett privatliv ändå. Det är inte alla som har turen att ha ett sådant stöd från sin familj som jag.

Sedan har ju mina stora idoler Kim Wilde och Sandra släppt nya album. Kim Wilde var med på "Nyhetsmorgon" för några dagar sedan och sjöng sina nya singlar "You Came (2006)" och "Perfect Girl". De är bra även om jag föredrar hennes åttiotalsversion av "You Came". Jag satt som klistrad framför TV:n med tindrande ögon. Nu väntar jag på Kylie Minogues nya album som sägs komma inom kort. Hoppas att hon snart är tillbaka på topp!

Förra veckan var min fjollkompis Henri på besök och sov över två nätter. Vi har alltid lika roligt tillsammans. Vi såg en massa komedi, till exempel "Yrrol", "Reuter & Skoog", "Varan-TV", "Hey Baberiba", "Solstollarna" och slutligen "Boat Trip" med härliga Victoria Silvstedt. Vi har nu ännu fler insiderskämt och repliker att köra med.

Ha en bra kväll!