17 november, 2006

"It came from outer space"

Det är så skönt att vara hemma och inte göra något särskilt. Jag mår bra av att vila och titta på mina såpoperor och filmer. Jag beställde nyligen från Discshop, så nu har jag ännu mer att titta på. Jag beställde bland annat säsong fem av "Dallas", femtiotalsskräckisen "It Came From Outer Space", Titanicfilmen "No Greater Love", säsong ett av "Melrose Place" och slutligen DVD-boxar med de fantastiska He-Man och She-Ra.

Sue Ellen i "Dallas": "Which slut are you going to stay with tonight, J.R.?"
J.R. Ewing: "Whoever it is has got to be more interesting than the slut I'm looking at right now."

Förresten, inslaget med mig om mobbning kommer att sändas nu på måndag på Aftonbladets TV7. Det kommer att visas flera gånger under dagen. Dessutom kommer klippet att läggas upp på deras hemsida, men exakta tider vet jag inte ännu. Men ni kan alltid hålla utkik på Aftonbladets hemsida.

Jag hoppas att ni alla mår bra. Kom ihåg att det snart är jul. Försök att bry er om varandra och se till att era nära och kära mår bra. Jag vill tacka alla mina underbara vänner som gör livet värt att leva. En stor kram till er alla!