01 november, 2006

Topplistan - Oktober 2006

1. La Camilla - Everytime You Lie
2. DJ Bobo & Sandra - Secrets Of Love
3. Pay TV - I Want More Stuff
4. Army Of Lovers - Sebastien
5. Kim Wilde - You Came (2006)
6. Sandra - Everlasting Love (PWL 12" Remix)
7. La Camilla - I'm Not In The Mood For Lovers (Single Edit)
8. Pay TV - Top Model
9. Army Of Lovers - La Storia Di O
10. Steve Blame Feat. La Camilla - Give Me Your Love (Je T'aime)
11. Sabrina - Hot Girl (New Version)
12. Emmy Rossum & Gerard Butler - The Mirror (Angel Of Music)
13. Army Of Lovers - The Grand Fatigue
14. Bobby Summer - Jabba Jabba
15. Linda Sundblad - Oh Father (Ali Payami Club Version)
16. Alphaville - Sounds Like A Melody
17. Andreas Lundstedt - Dollar Queen
18. Kim Wilde & Nena - You Keep Me Hangin' On (2006)
19. Cosmo4 - Adios Amigos (SoundFactory Club Mix)
20. Emmy Rossum & Gerard Butler - The Phantom Of The Opera
21. La Camilla - Everytime You Lie (Killer Version)
22. Emmy Rossum & Patrick Wilson - Think Of Me
23. Lili & Susie - Evelyn (Liberation Mix)
24. United DJ's Vs. Pandora - Trust Me
25. Scarlet Fantastic - No Memory
26. Diana Ross - Not Over You Yet (Metro Radio Edit)
27. Anna Book - Casanova
28. Fillers - 3 AM
29. La Toya Jackson - He's My Brother
30. Dead Or Alive - You Spin Me Round (Like A Record) (Rip It Up Version)
31. Ville Niskanen - Hit Me Like That
32. Michaela De La Cour - S.O.S.
33. Holly Dolly - Dolly Song (Ieva's Polka)
34. Dead Or Alive - I Want To Be A Toy
35. Jonas Hedqvist - Once In A Lifetime (Superstar) (Barcelona Beach Party Radio Edit)

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.