28 januari, 2007

Inte utan min blogg

Jag älskar att blogga. Jag har ju skrivit sedan 2001 på Lunarstorm och ni som läste den redan då vet hur fjortis jag var på den tiden. Tack och lov har jag utvecklats sedan dess. Jag vill för hundrade gången passa på att tacka alla som läser bloggen, trots att vissa inlägg är rätt långa. Jag vill också passa på att hälsa alla nya läsare välkomna. Jag hoppas att ni ska trivas.

Jag bloggar ju på Lunarstorm, Qruiser och Helgon, men skulle vilja öka aktiviteten här på den "externa bloggen". Den har precis fått en ny look med bland annat en liten ruta som visar vilka låtar jag senast har lyssnat på. Det är rätt praktiskt att ha samma texter på olika ställen, man når ut till fler personer då.

Det här blev ju ett rätt kort inlägg för en gångs skull. Jag planerar att börja skriva kortare och oftare. Det är inte säkert att jag kommer kunna hålla det, men vi får se. Jag ska göra mitt bästa. Ha en underbar vecka!