01 januari, 2007

Topplistan - December 2006

1. Linda Rosing - Forget Me, Forget Me Not
2. La Camilla - Liar
3. Tone Norum - Point Of No Return
4. C.C. Catch - Heartbreak Hotel
5. Lis Sørensen - Mine Øjne De Skal Se
6. Mandy Smith - I Just Can't Wait (The Cool And Breezy Jazz Version)
7. Christina Aguilera - Dirrty (No Rap Edit)
8. Bananarama - More Than Physical (Garage Mix)
9. C.C. Catch - Soul Survivor
10. Sandra - Stop For A Minute (2006)
11. C.C. Catch - Strangers By Night
12. Carola - Himlen I Min Famn
13. Emilia - Var Minut
14. C.C. Catch - 'Cause You Are Young
15. Sheena Easton - No Deposit, No Return (Radio Edit)
16. Sweet Connection - Need Your Passion
17. So What - Christmas Is Calling
18. Jeremy Jordan - The Right Kind Of Love
19. Nouveau Riche - Oh Lord
20. Jon Nørgaard - Every Girl I've Wanted (Jon Vs. Musikk Edit)
21. Anna Vissi - Who Cares About Love
22. Bananarama - Cruel Summer (Digital Mix)
23. Fabrizio Faniello - Love On The Radio
24. Darin - Perfect
25. Agnetha Fältskog - När Det Lider Mot Jul
26. Bananarama - Trick Of The Night (The Number One Mix)
27. Charlotte Perrelli - At Christmas Most Of All
28. Annie - Me Plus One
29. Village People - Sex Over The Phone
30. Magnus Carlsson - Wrap Myself In Paper

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.