06 januari, 2007

Årskrönika 2006

2006 har varit ett händelserikt år med både roliga och tråkiga händelser. Jag hade det rätt stressigt i början av året men det lugnade ned sig mot slutet. Jag tog en paus från allt och fick tid att vila ut tillsammans med familjen. Det har varit riktigt skönt.

2006 har också varit ett år fyllt med bra musik. Några artister som har släppt bra skivor under året är till exempel Caracola, Madonna, Lena Philipsson, Veronica Maggio, Velvet, Andreas Lundstedt, Cat5, Paris Hilton, Kate Ryan, Evan, Carola, Cosmo4, Dima Bilan, Jessica Simpson, Pernilla Wahlgren, Sandra, Linda Bengtzing, Kim Wilde, Nouveau Riche, Pay TV, Le Sport, Linda Rosing, Jonas Hedqvist och många fler.

Jag ser fram emot 2007 och jag hoppas att det blir ett mycket bättre år än det som har varit. Jag ska börja ett nytt liv nu. Jag ska bli mer mån om min hälsa och jobba på min integritet. Jag tänker ta mindre skit och försöka låta bli att lägga energi på folk som är elaka eller "vänner" som sviker. Jag tänker inte gå med på något som får mig att må dåligt. Dessutom tänker jag fortsätta att skriva och spela in musik.

Dennis till Stalker-Anna: "Jag vill ju så gärna vara tant tillsammans med dig på ålderns höst!"

Jag har förresten börjat skriva på min självbiografi igen. Det är väldigt givande. Jag blev peppad av att läsa Carolina Gynnings och Linda Rosings biografier. Samtidigt så skriver jag på Titanicboken parallellt. Tack alla som har hört av sig och visat intresse för böckerna. Ni blir de första som får veta när de är färdiga.

Gott rosa nytt år till er alla! Se till att göra det bästa av 2007.