30 januari, 2007

Let's Dance

Usch, så tråkigt det är med sport. Det är så trist att slå på TV:n och upptäcka att ens favoritserie har ställts in för att de ska visa någon fotbollsmatch. "Men Dennis, gillar du inte någon sport alls?" Jo, jag kan titta på konståkning. Det är så fascinerande att se hur vackert de rör sig på isen. Sedan är ju de glittriga kostymerna ett plus.

Dans kan också vara kul att se på. Speciellt om det är kändisar som dansar, som i "Let's Dance". Jag följde programmet förra året då Anna Book var min favorit. Jag har ju en förkärlek för gamla Fröken Sverige-kandidater så Yvonne Ryding ligger bra till i år, även om hon inte är något dansproffs. Malou von Siwers är väldigt charmig men inget vinnarmaterial. Jag tror nog att Anna Sahlene är min favorit. Hon är i alla fall riktigt bra på att dansa. Dessutom är hennes partner Tobias Karlsson rätt het.

Förresten, är det bara jag som tycker det är jobbigt att programledarna Agneta Sjödin och David Hellenius ständigt avbryter alla de intervjuar?