09 augusti, 2007

It's pink, it's plastic, it's disco

Äntligen är min nya hemsida färdig! Den är nu snyggare, enklare och mer rosa än tidigare. På hemsidan kan ni bland annat lyssna på mina låtar, se musikvideor och bilder. Jag har även rensat upp rejält bland texterna och lagt upp mina bästa artiklar, dikter, citat och så vidare.

Tidigare hade jag en nyhetsdel på hemsidan där jag skrev senaste nytt om mig och min musik, men den har jag tagit bort. Senaste nytt fås i stället i min blogg och via mitt nyhetsbrev. Det är nu dessutom ännu enklare att hitta min externa blogg via hemsidan.

Har du tråkigt kan jag rekommendera att du surfar in på hemsidan och ta del av all musik och text. Förhoppningsvis gör det din vardag lite mer rosa. Mer innehåll läggs upp hela tiden så glöm inte bort att återkomma. Jag vill som avslutning tacka Patrik som har gjort hemsidan, samt Mark och Immanuel som har hjälp mig med översättningen.