26 december, 2007

Julen 2007

Jag älskar verkligen julen! Vår familj är en typisk julfamilj som alltid umgås hela julhelgen. I år fick jag, mamma och syster Diana besök av mormor, farmor, morbror Toni och vår kusin Roland. Det var så mysigt! Vi "barn" spelade gamla klassikern "Mario Kart 64" medan de "vuxna" satt och fikade.

På kvällen öppnade vi paket och jag är supernöjd med det jag fick. Min vän Mark från Wales gav mig en av de bästa presenterna någonsin: en autograf av Linda Gray, känd som Sue Ellen i "Dallas". Jag är helt lyrisk över att min såpagudinna har skrivit mitt namn på ett papper.

Några av mina julklappar:

ABBA-kalender för 2008
Almighty - Pop Back To The 80's (2 CD, 2003)
Brännbara CD-skivor
Connie And Carla (DVD, 2004)
Dannii Minogue - The Video Collection (DVD, 2007)
Dannii Minogue - Unleashed (CD, 2007)
Desperate Housewives - Säsong 1 (DVD-box, 2004)
Fredrik Eklund - Bananflugornas Herre (Bok, 2005)
Hey Baberiba - Säsong 4 (2 DVD, 2006)
Hårinpackning och hårgelé
Linda Grays autograf
Madonna - Queen Of Pop (DVD, 2007)
Madonna - The Confessions Tour (DVD, 2007)
Magdalena Graaf - Det Ska Bli Ett Sant Nöje Att Döda Dig (Bok, 2006)
Ola Svensson - Good Enough (CD, 2007)
Rosa sminkväska från Hello Kitty
Svart paraply
Tavla föreställande mig gjord av Diana
Tavla med mitt huvud på Marilyn Monroes kropp
White Chicks (DVD, 2003)