31 december, 2007

2007

Tänk så snabbt 2007 har gått. Det har varit ett spännande år för mig. Jag har skrivit väldigt mycket på min självbiografi, jag har spelat in nya låtar, jag har börjat praktisera och jag har fått en hel del nya vänner. Nöjesåret 2007 har varit väldigt bra med några undantag, till exempel TV-programmen "Top Model Sthlm" och "Ranking The Stars". Snacka om katastrofprogram. Musikmässigt så kammar Addis Black Widow hem jumboplatsen med sitt pinsamma framträdande i Melodifestivalen.

Bäst med nöjesåret 2007 var självklart att Kylie Minogue, Spice Girls och Britney Spears gjorde comeback. Slutligen vill jag önska alla läsare ett gott nytt år med mycket glitter och glamour! Var snälla mot varandra. Här nedanför har jag listat några av de bästa skivorna och TV-programmen från 2007 i alfabetisk ordning.

Årets bästa TV-program:

Andra Avenyn
Desperate Housewives
Ensam Mamma Söker
Fredag Hela Veckan
Idol 2007
Leende Guldbruna Ögon
Let's Dance
Nyberg & Törnblom
Ugly Betty

Årets bästa album:

Bodies Without Organs - Fabricator
Britney Spears - Blackout
Dannii Minogue - Club Disco
Danny Saucedo - Heart Beats
Erasure - Light At The End Of The World
Kylie Minogue - X
Marie Picasso - The Secret
Nouveau Riche - Pink Trash
September - Dancing Shoes
Spice Girls - Greatest Hits
Tokio Hotel - Scream

Årets bästa singlar:

After Dark - (Åh) När Ni Tar Saken I Egna Händer
Andreas Lundstedt - Move
Bobby - Another Day (No Ones Fault)
Bodies Without Organs - Give Me The Night
Bodies Without Organs - Rhythm Drives Me Crazy
Bodies Without Organs - Save My Pride
Booty Luv - Boogie 2Nite
Britney Spears - Gimme More
Dannii Minogue - He's The Greatest Dancer
Dannii Minogue - I Can't Sleep At Night
Danny Saucedo - Play It For The Girls
Danny Saucedo - Tokyo
Darin - Everything But The Girl
Elin Lanto - Money
Erasure - I Could Fall In Love With You
Erasure - Sunday Girl
Infernal - I Won't Be Crying
Jessica Andersson - Kom
Jessica Folcker - Snowflakes
Kim Wilde - Together We Belong
Kylie Minogue - 2 Hearts
Lene Alexandra - My Boobs Are OK
Lucky Twice - Lucky
Lustans Lakejer - Allt Vi En Gång Trodde På
M.I.A. - Jimmy
Madonna - Hey You
Magnus Carlsson - Live Forever
Marie Picasso - This Moment
Marija Šerifović - Molitva
Markoolio & Linda Bengtzing - Värsta Schlagern
Miss Match - Breathe In/Breathe Out
Måns Zelmerlöw - Cara Mia
Nouveau Riche - Angels
Ola Svensson - Natalie
Pay TV - Fashion Report
Regina Lund - Rainbow Star
Sally Shapiro - Jackie Jackie (Spend This Winter With Me)
Samantha Fox - Touch Me 2007
Sandra - The Way I Am
Sanna Nielsen - Vågar Du, Vågar Jag
Scooch - Flying The Flag (For You)
September - Can't Get Over
September - Until I Die
Sergey Lazarev - Everytime
Sergey Lazarev - Shattered Dreams
Spice Girls - Headlines (Friendship Never Ends)
Therese - The Arrival
Therese - Feelin' Me
Tokio Hotel - Monsoon
Tokio Hotel - Ready, Set, Go!
Velvet - Fix Me
Verka Serduchka - Dancing Lasha Tumbai
Verona - La Musica
Ville Niskanen - Disco Dancing