28 juni, 2008

Snart dags för smörgåstårta

Nu sitter jag och väntar på att min släkt ska komma hit och fira min födelsedag. Vi firar i dag istället för i onsdags eftersom jag jobbade då. Det ska bli mysigt. Jag har redan fått paket av mamma, mormor och Diana som jag är väldigt nöjd med. Jag fick mest DVD-filmer och CD-skivor. Vad annars? Är man samlare så är man.

I går var min kära vän Immanuel hit och gratulerade mig. Jag fick bland annat en väldigt gullig skrivbok av honom. Resten av kvällen såg vi "Scream", "Slumber Party Massacre" och mästerverket "S.O.S. Poseidon" på DVD. Immanuel lade dessutom upp en text om mig i sin blogg som han hade skrivit för ungefär ett halvår sedan. Jag blev så rörd av texten.

Jag vill också passa på att tacka alla som skickade söta grattishälsningar till mig på min födelsedag! Min mejlbox fullkomligt svämmade över. Jag tror att jag har svarat och tackat alla, men i fall att jag har missat någon så visar jag min tacksamhet genom detta blogginlägg. Tack återigen!