05 oktober, 2010

Topplistan - September 2010

1. Britt Ekland - Do It To Me (Once More With Feeling)
2. Magnus Carlsson - Feel You
3. Jayne Mansfield - That Makes It
4. Tina Turner - Goldeneye
5. Krister Linder - Dare
6. Divine - I'm So Beautiful (Extended Version)
7. La Camilla - J B Baby
8. Annica Burman - I Can't Deny A Broken Heart
9. Pauline Collins - With Every Passing Day
10. Mel & Kim - Showing Out (Get Fresh At The Weekend)
11. Madleen Kane - Secret Love Affair
12. Kylie Minogue - Too Much
13. Divine - Give It Up
14. Baccara - Darling
15. Pauline Collins - What Are We Going To Do With Uncle Arthur?
16. Donna Summer - I Feel Love
17. France Gall - Ella, Elle L'a
18. Dead Or Alive - Something In My House (Extended Version)
19. Divine - You Think You're A Man (Extended Version)
20. Blondie - Heart Of Glass (Disco Version)
21. Divine - Show Me Around
22. The Corrs - Queen Of Hollywood
23. Baccara - By 1999
24. Inger Nilsson - Keep On Dancing
25. Madleen Kane - Touch My Heart

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.