25 oktober, 2010

Intresse för min bok

I går fick jag veta att ett förlag i USA är intresserade av att distribuera min självbiografi i Amerika när den är klar. Det känns otroligt kul, men nästan overkligt, att det finns intresse för att läsa om mitt liv där ute! Men förhoppningsvis kan min historia hjälpa andra i samma situation. Det är i alla fall kul att de gillar vad de har fått läsa hittills!

Skrivandet går för tillfället riktigt bra, men det är väldigt långt kvar innan boken kan ges ut. Jag tänker inte stressa, utan tar det i min egen takt. Dessutom är jag så noggrann. Det tar energi att gräva i det förflutna, men jag tror samtidigt att det är nyttigt att skriva av sig, så att man sedan kan lägga det jobbiga bakom sig.

Jag är väldigt tacksam för allt stöd, speciellt från mina vänner och familjemedlemmar. Det är skönt att kunna diskutera bokens innehåll med personer som själv har varit med och sett hur jag har utvecklats genom åren.

Ha en fin dag!

Bimbo Boy
www.bimboboy.com