06 oktober, 2010

Dead Or Alive - That's The Way I Like It: The Best Of

I slutet av oktober släpper den brittiska synthpopgruppen Dead Or Alive äntligen ett nytt samlingsalbum! "That's The Way I Like It: The Best Of" innehåller eftertraktade singelversioner av gruppens 80-talshits, plus fyra bonusremixar.

Självklart så finns alla deras Stock Aitken Waterman-singlar med, inklusive monsterhiten "You Spin Me Round (Like A Record)". Ni kommer att kunna köpa skivan på Amazon.

Låtlistan till "The Best Of":

1. You Spin Me Round (Like A Record)
2. That's The Way (I Like It)
3. Lover Come Back To Me
4. In Too Deep
5. My Heart Goes Bang (Get Me To The Doctor)
6. Brand New Lover
7. Something In My House
8. Hooked On Love
9. I'll Save You All My Kisses
10. Turn Around And Count 2 Ten
11. Come Home With Me Baby
12. Misty Circles
13. What I Want
14. I'd Do Anything
15. Lover Come Back To Me (Extended Remix)
16. My Heart Goes Bang (Get Me To The Doctor) (American 'WIPE OUT' Mix)
17. Something In My House (Mortevicar Mix)
18. You Spin Me Round (Like A Record) (Murder Mix)



Bimbo Boy
www.bimboboy.com