02 oktober, 2010

Liten släktträff

I dag har jag och mamma varit på en liten "släktträff" hemma hos mormor. När vi kom dit så var mormors syster Ingeborg och hennes dotter Christina redan där. Sedan dök Ingeborgs andra dotter Birgitta upp tillsammans med Christinas barnbarn Lisa.

Det var extra kul att träffa Birgitta igen. Hon bor i Göteborg så vi träffas inte så ofta. Jag har alltid gillat henne starkt! Jag skulle egentligen ha tagit kort på dem alla, men jag glömde kameran hemma. Men det var trevligt i alla fall!

När de andra hade åkt så stannade jag och mamma kvar hos mormor och pratade lite. Vi gick även igenom en massa gamla "filmisar" som jag fick ta hem. Ni vet, sådana samlarbilder från 50-talet, med klassiska filmstjärnor på. Jag älskar dem!

Nu ska jag slappa lite framför TV:n och kanske tvinga Linda att chatta med mig. Ha en trevlig helg, kära vänner!

Bimbo Boy
www.bimboboy.com