15 oktober, 2010

Snöhund

Jag börjar tröttna på att vara sjuk, men jag försöker hålla mig sysselsatt ändå. Tidigare i dag fick jag SMS av Linda som undrade om jag ville träffa henne och hunden Bamse på stan, för de skulle ner och köpa ett koppel.

Det blev ett snabbt, men trevligt möte. Att träffa dem är som medicin, för jag mådde mycket bättre efteråt! Jag tog några foton av sötnosen Bamse, men han var så uppspelt att det var svårt för honom att stå still.

Det började förresten snöa när vi skulle skiljas åt. Snart är vintern här! Det ska faktiskt blir rätt mysigt. Jag längtar redan till jul. Senare under dagen gick jag och mamma hem till min söta mormor och fikade.

Jag hade min laptop med mig och skrev lite på självbiografin. Det går alltid lättare att skriva hemma hos henne. Jag känner mig lugn där, och så är det bra att kunna diskutera saker till boken med någon som har sett en växa upp.