06 december, 2010

Topplistan - November 2010

1. Sophie Ellis-Bextor - Bittersweet
2. Lili & Susie - Kom Och Ta Oss
3. Kylie Minogue - Where Is The Feeling? (BIR Dolphin Mix)
4. Début De Soirée - La Vie, La Nuit (UK Single Remix)
5. Lili & Susie - Tease Me (Brasko Remix)
6. Amanda Lear - Someone Else's Eyes (Fully Loaded NRG Radio Mix)
7. The Sylvesters - Happy, Happy Year For Us All (12" Club Mix)
8. Début De Soirée - Nuit De Folie (Euro Remix)
9. Kylie Minogue - What Do I Have To Do (Billy The Fish Mix: Part II)
10. Dannii Minogue - Come And Get It
11. Boy Krazy - Different Class
12. Jeremy Jordan - Wannagirl
13. Début De Soirée - Chance (UK Single Remix)
14. Sophie Ellis-Bextor - Bittersweet (Freemasons Extended Club Mix)
15. The Pierces - Secret
16. Blue Mercedes - Love Is The Gun
17. Goldfrapp - Believer
18. Marcus Schenkenberg - La Chica Marita (Latina Traviesa Edit)
19. Dead Or Alive - Turn Around And Count 2 Ten
20. Daddy Yankee - Pose
21. Jesper Jelse - I Hennes Ögon
22. Sophie Ellis-Bextor - Murder On The Dancefloor
23. Lili & Susie - Sending Out A Message
24. Jesper Jelse - Eternal Love
25. Dannii Minogue - Nervous

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.