24 december, 2010

Julen 2010

Jag ville bara passa på att önska er alla en riktigt god jul och ett rosa nytt år! Jag har haft en lugn och skön julafton, precis som jag vill ha det. Jag har firat tillsammans med mamma, mormor och morbror Toni. Linda och Robert tittade också förbi en sväng med en julklapp åt mig. De är så söta!

Det har även blivit en hel del god mat. Vi bytte inga julklappar i år, och alla tyckte att det var skönt att slippa den stressen. Det viktigaste är ju att man är tillsammans. Jag kunde dock inte låta bli att köpa en Playstation 3-konsol åt mig själv i julklapp. Så kan det gå.

Vi har förstås sett på Kalle Anka och klassikern "Trolltyg I Tomteskogen". Den senare hade jag inte sett sedan jag var barn. Snacka om att man blev nostalgisk! Nu ska vi dricka te, äta lussebullar och kanske se en julfilm tillsammans.

Här nedan kan ni se en bild på vår galna julgran. Den är precis som jag, "too much of everything". Ha en underbar julhelg, kära vänner!