18 december, 2010

Pratat oavbrutet hela dagen

Jag känner mig väldigt glad i dag! Jag har varit på shoppingrunda tillsammans med min älskade Linda. Jag köpte ett par nya tekoppar som vi fick användning för senare. Efter shoppingen så gick vi nämligen hem till mig och drack te och åt lussekatter. Det var riktigt mysigt!

Jag tror att vi har pratat oavbrutet hela dagen! Men det är så skönt att prata av sig med Linda, för vi har så många gemensamma livserfarenheter. Dessutom så är hon ärlig, och det älskar jag! Om hon tycker att något är fel så säger hon det. Det är ju tråkigt med vänner som bara håller med om precis allt.

Förresten, jag måste också berätta att jag såg "Psycho" på Blu-ray i går. Det var en underbar upplevelse! Alfred Hitchcocks mästerverk är en av mina favoritfilmer, men jag upptäckte mängder av detaljer som jag inte har lagt märke till förr. Jag älskar high definition!