14 mars, 2011

Topplistan - Februari 2011

1. Lady Gaga - Born This Way
2. Robyn - Indestructible
3. Dilba - Try Again
4. Lena Philipsson - Idiot
5. Eric Saade - Masquerade
6. Jenny Berggren - Gotta Go
7. September - Resuscitate Me
8. Eric Saade - It's Gonna Rain
9. Kim Wilde - Carry Me Home
10. Jenny Berggren - Dying To Stay Alive
11. Lilla Sällskapet - Genova
12. Eric Saade - Sleepless
13. Therese - Drop It Like It's Hot
14. Ace Of Base - The Golden Ratio
15. Adam Lambert - If I Had You
16. Jenny Silver - A Place To Stay (SoundFactory Paradise Anthem)
17. Tove Styrke - White Light Moment
18. Danny - I'll Be Over You
19. Army Of Lovers - When The Night Is Cold
20. Jenny Berggren - Here I Am
21. Another Level - Freak Me
22. Lilla Sällskapet - Snart
23. Therese - Say It (In The Morning)

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.