21 mars, 2011

På äventyr i Uppsala

Jag kom på att jag har glömt bort att berätta vad jag gjorde förra veckan. I måndags och tisdags hade jag läkarbesök inbokade i Uppsala så jag fick bo på hotell där. Jag tog med mig mamma som sällskap och vi hann med att leka turister.

Uppsala är en väldigt vacker stad. Ni hittar bilder från vårt äventyr i min fotoblogg. Som ni ser så har jag tagit en hel del bilder på Forumgallerian. Varför? Jo, för att den klassiska filmen "Mannekäng I Rött" spelades in där förstås!

I lördags så var jag hem till Linda och firade hennes födelsedag i efterskott. Linda bjöd på hembakade kakor och jag hade med mig paket. Hon fick bland annat en bok med supersöta Simon's Cat som jag hade beställt. Det var en riktigt mysig dag!

Som avslutning tänkte jag berätta att Jilina och Adnilas har bloggat om mig. Det uppskattas verkligen!