01 mars, 2011

I love Kylie Minogue

Nu ska ni få ett hett musiktips av mig! År 2000 upptäckte jag popsångerskan Kylie Minogue. Efter att ha hört hennes 80-talshit "I Should Be So Lucky" var jag fast. Kylie har sedan dess varit en av mina absolut största idoler.

Senare samma år gjorde Kylie comeback med singlarna "Spinning Around" och "On A Night Like This". Kylies största hit är nog "Can't Get You Out Of My Head" från 2001, men hon har gjort så mycket mer!

Har ni missat Kylie så måste ni genast införskaffa hennes låtar! Ni kan även lyssna gratis på Spotify. Jag kan inte beskriva hur mycket hennes musik betyder för mig. Finns det fler Kylie Minogue-fans där ute? Hör gärna av er!

Här nedan kan ni se videor till Kylies fyra senaste singlar. Missa inte heller kanonalbumet "Aphrodite" för mer i samma stil!