14 mars, 2011

I love Lara Croft

Sedan jag var liten så har jag sett upp till kvinnliga hjältar, och en av favoriterna är Lara Croft, känd från "Tomb Raider"-spelen. Hon är så cool! Nu planerar man att spela in en ny film baserad på spelen. Enligt Aftonbladet ryktas det att skådespelaren Olivia Wilde tar över rollen.

Jag vet inte vad jag tycker om det. Jag älskar ju Angelina Jolie och vill helst se henne återvända, men tydligen så är hon inte intresserad. Oavsett så är jag glad över att Lara är på väg tillbaka, både på film och i det nya "Tomb Raider"-spelet som är under produktion.

Ni får förresten inte glömma bort att beställa "Tomb Raider"-trilogin (Legend, Anniversary och Underworld) som släpps i high definition till Playstation 3! Spelboxen går att beställa hos CDON och Discshop, men är billigare att importera från Amazon UK.