01 februari, 2014

Det är mycket nu!

Det har hänt rätt mycket den senaste tiden. Roliga saker dock! Jag har bland annat börja skriva för Din Lokaltidning där jag står för nöjessidorna. Mitt första uppslag kommer ut nu på tisdag och ni kommer även kunna läsa det på tidningens hemsida.

I dag har jag och Larry varit i en övergiven fabrik och spelat in videon till vårt synthpopband Eurotix kommande singel "Life As It Slips Away", vår mest italodiscoaktiga låt hittills. Det var väldigt roligt och alla gjorde ett toppenjobb! Men nu är jag grymt trött. Förresten så blev Larry intervjuad om Eurotix i gårdagens Gefle Dagblad. Vår bild var på omslaget för del två. Det var häftigt!

Larry: "Och så kan du filma Dennis bakifrån."
Dennis: "Ja, det är ju min bästa sida!"

I kväll är det äntligen dags för Melodifestivalen och som ni kanske vet har jag börjat blogga om festivalen för Arbetarbladet. Jag kommer även att kommentera alla deltävlingar live på tidningens livechatt, så om ni har möjlighet får ni gärna kika förbi och lämna en kommentar.

Puss och kram!