03 februari, 2014

Topplistan - Januari 2014

1. Lili & Susie - Would You Be Mine
2. Kylie Minogue - Into The Blue
3. Britney Spears - Alien
4. Lili & Susie - Fly, Fly Little Bird
5. Kat Mandu - Theme From Dynasty/Power
6. Ricki-Lee - Human
7. Britney Spears - Ooh La La
8. Lady Gaga & Christina Aguilera - Do What U Want
9. Icona Pop - Nights Like This
10. Britney Spears - Perfume
11. Nick Bicât - If Tomorrow Comes
12. Jennifer Lopez - Brave
13. Britney Spears - Work Bitch
14. Ola - Losin' It
15. Sam Tsui - Make It Up
16. Nana Mouskouri - Only Love
17. Lili & Susie - Oh Mama
18. Kylie Minogue - Timebomb
19. Kidd Video - Video To Radio
20. Ricky Martin - Shine
21. Bill Conti - Dynasty
22. Javiera - Will You Remember Me (Remix)
23. Jennifer Lopez - Play (Explicit Version)
24. Javiera - Spanish Delight
25. Bill Conti - Falcon Crest
26. Britney Spears - Overprotected (The Darkchild Remix)
27. Kidd Video - You Better Run
28. Javiera - No Hay Nada Más (Remix)

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.