06 juni, 2006

"After all, tomorrow is another day"

I söndags kom min nyfunna vän Mr. D på besök. Vi umgicks inne i Gävle två dagar i rad. Vi fikade, shoppade och satt vid ån i den vackra parken. Jag fick även träffa hans trevliga pappa. Men jag tror att jag har dåligt inflytande på Daniel. Han köpte nämligen "Borta Med Vinden" på DVD eftersom jag har pratat så mycket om filmen. Det var ett par väldigt mysiga dagar och jag hoppas vi ses snart igen.

Dennis: "Jag är faktiskt en väldigt snäll person, så länge inte folk är elaka mot mig. Man ska faktiskt inte ta skit från någon."

Annars har jag mest vilat och sett klassiska filmer på DVD. Jag är ju inne i min Greta Garbo-period just nu och har till och med fått Diana att titta på några av dessa mästerverk. Jag kommer aldrig tröttna på klassiska filmer. Att se dem är som att försvinna in i sin egen lilla svartvita värld. Drama, drama, drama!