01 juni, 2006

Topplistan - Maj 2006

1. Silvia Night - Congratulations
2. Stacey Q - Big Electronic Beat
3. Josefin Nilsson - We Won't Be Going Anywhere
4. Stacey Q - Two Of Hearts
5. Jessica Simpson - Irresistible
6. Kate Ryan - Je T'adore
7. Mandy Smith - Positive Reaction
8. Pernilla Wahlgren - Every Time When We're Together
9. Sinitta - I Don't Believe In Miracles
10. Veronica Maggio - Dumpa Mig
11. Sandra - Little Girl
12. Eighth Wonder - I'm Not Scared
13. Josefin Nilsson - Where The Whales Have Ceased To Sing
14. Carola - Invincible
15. Den Harrow - Don't Break My Heart
16. Sandra - In The Heat Of The Night (Swedish 7" Version)
17. Stacey Q - Nights Like This
18. Lolo Ferrari - Airbag Generation
19. Sandra - You And I (Cold Edit Version)
20. Stacey Q - Synthicide
21. Josefin Nilsson - Heaven And Hell (Edited Version)
22. Lili Päivärinta - Could Never Blame You
23. Linda Sonnvik - Who's Sorry Now (Blueberry 2006 Remake Edit)
24. Andreas Lundstedt - Lovegun
25. Debbie Harry - In Love With Love (London Mix Edit)
26. Dima Bilan - Never Let You Go
27. Bananarama - Some Girls (Foxy Lady 7" Version)
28. Carola - Brand New Heart
29. Pernilla Wahlgren - Running For Cover
30. Le Sport - Show Me Your Penis
31. Pernilla Wahlgren - Pure Dynamite (7" Version)
32. Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody (Who Loves Me)
33. Shannon - Give Me Tonight (Electric 7" Mix)
34. Sheena Easton - Don't Leave Me This Way (Special 7" Edit)
35. Steps - After The Love Has Gone
36. Jessica Simpson - A Little Bit
37. Alice & Franco Battiato - I Treni Di Tozeur
38. Stacey Q - Incognito
39. Christina Aguilera - Genie In A Bottle
40. Jessica Simpson - Forever In Your Eyes
41. Bananarama - Strike It Rich (Million Dollar Edit)
42. Agnetha Fältskog - The Heat is On
43. Susie Päivärinta - My Old Tree
44. Mel & Kim - Respectable
45. Mihai Traistariu - Tornero
46. Reynolds Girls - I'd Rather Jack
47. Sabrina - All Of Me (Boy Oh Boy) (Gen-Oh-A Mix)
48. Lili Päivärinta - Slow Beat
49. Jessica Simpson - What's It Gonna Be
50. Cat5 - Stretch And Bend
51. Shannon - Let The Music Play
52. Victoria Silvstedt - Party Line
53. Madonna - Oh Father (Edit)
54. Stephanie - Irresistible
55. Chips - Jealousy

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.