21 juni, 2006

Piggelin och ytliga personer

Piggelin är nog världens godaste glass. Speciellt nu när det är så himla varmt ute. Visste ni att man kan äta tre stycken Piggelin för bara 3,5 points med Viktväktarna? Det är ju genialiskt! Jag har gått ned tre kilo denna månad, mycket tack vare Piggelin.

Fredrik: "Jävla gays! Ska alltid försöka utnyttja snälla heterokillar när de är fulla."

För någon dag sedan råkade jag ut för en av de mest korkade personerna i Sverige. En nittonårig flicka satt och skröt på ett offentligt forum över att hon kallat en annan tjej för fläskberg. Jag och många andra försökte på ett sansat sätt påpeka att det var fånigt sagt av henne, men hon gick i stället till motattack.

Hennes enda argument var: "Men feta människor är så jävla äckliga! Dessutom var det hon jag sa det till som började." Det är rätt tragiskt egentligen med dessa småbarn som har tittat för mycket på "Big Brother" och tror att det är helt okej att kränka andra människor. Nåja, allt sådant kommer att slå tillbaka om några år. Då sitter de där ensamma och undrar varför de inte har några vänner kvar.

Nej, nu ska jag städa rummet innan släkten kommer hit och firar mig i morgon. Sedan kommer Mr. D hit på midsommarafton. Så mysigt det ska bli. Ni får ha det så bra nu, mina små rosa troll!