26 juni, 2007

"The best is yet to come"

Jag har haft två helt underbara dagar! I går fyllde jag år och släkten kom på besök. Det var riktigt mysigt och vi åt så mycket smörgåstårta att jag fortfarande är mätt. Jag fick mest skivor och filmer i present, och det rasade in grattiskort i brevinkastet. Jag fick även paket från min vän Mark i Wales som bland annat innehöll ett album med popgruppen Scooch och en DVD med Bucks Fizz musikvideor.

Som om inte det vore nog så kom ett bud med en stor blombukett från en vän. Morbror Toni och hans fru hade dessutom en oväntad gäst med sig: deras nya hundvalp Bessie. Hon är nog det sötaste jag har sett. Jag lovar att lägga upp ett foto av henne så snart som möjligt.

I dag åkte jag, mamma, mormor och Diana till Årsunda och badade på vackra Strandbaden. Jag har många fina barndomsminnen därifrån. Toni kom dit i morfars gamla båt och körde runt oss på Storsjön, precis som vi gjorde när morfar levde. Det var en underbar dag. Roligast var när jag och Diana lekte i vattnet och skämde ut oss inför alla badgäster. Syskonkärlek deluxe.