01 juni, 2007

Topplistan - Maj 2007

1. BWO - Save My Pride
2. Verka Serduchka - Dancing Lasha Tumbai
3. September - Cry For You (Jackal Remix Short)
4. Army Of Lovers - I Am The Amazon (The 1990 Remix)
5. Marija Šerifovic - Molitva
6. Army Of Lovers - Dub Evolution
7. Therese - Feelin' Me (Digital Dog Radio Edit)
8. Scooch - Flying The Flag (For You)
9. Army Of Lovers - Hurrah Hurrah Apocalypse
10. West End Girls - Surburbia
11. Lili & Susie - Boyfriend (7" Club Version)
12. Army Of Lovers - Lit De Parade (Radio Edit)
13. Nouveau Riche - Angels (SoundFactory Radio Edit)
14. Booty Luv - Boogie 2Nite (Seamus Haji Big Love Edit)
15. Army Of Lovers - Love Me Like A Loaded Gun (The 1992 Remix)
16. Erasure - I Could Fall In Love With You (Monteverde Radio Edit)
17. Andreas Lundstedt - Driver Dagg Faller Regn
18. Jessica Folcker - Snowflakes
19. Army Of Lovers - The Grand Fatigue (The Nuzak Remix)
20. Jim Jidhed - Kommer Du Ihåg Mig?
21. Vacuum - Pride In My Religion
22. Army Of Lovers - Hasta Mañana
23. DQ - Drama Queen
24. Pernilla Wahlgren - Att Vara Kär
25. Lene Alexandra - My Boobs Are OK
26. Kim Wilde - Together We Belong
27. La Camilla - Everytime You Lie
28. Nicki French - Te Amo (Radio Mix)
29. Nouveau Riche - Oh Lord
30. Bananarama - Tempus Fugit Mix

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.