03 juni, 2007

Tiden läker alla sår

Det sägs att tiden läker alla sår. Och jag vet att det är sant även om det är svårt att tro när allt är som jobbigast. Sedan jag bröt kontakten med Mr. Q har jag faktiskt mått lite bättre. Vår relation var så destruktiv. Jag tänker ofta på honom och saknar det vi hade, men samtidigt vet jag att jag bara skulle bli ännu mer sårad av att ha kontakt med honom. Jag måste tänka på mig själv det går inte när någon hela tiden ger mig ångest.

Nu måste jag koncentrera mig på att må bättre och försöka lägga kärleken åt sidan tills jag är stark nog. Jag ska från och med nu bara ägna mig åt saker som gör mig glad. Jag ska också försöka bli bättre på att säga nej till saker som gör mig stressad eller deppig.

Som avslutning vill jag tacka alla mina underbara vänner som stöttar mig. Jag är förälskad i er allesammans!