24 april, 2008

Jag älskar min balkong

I dag har jag haft en riktigt bra dag. Glädjen över solen håller fortfarande i sig. Jag fick dessutom hem sex skivor som jag hade beställt från England, vilket gjorde mig ännu gladare. Nu sitter jag på balkongen igen och skriver. Det är alltid lika skönt.

I går var jag förresten hem till en vän och tittade på hans nya lägenhet. På vägen hem fick jag ett telefonsamtal från min kompis Jenny som jag gick med på Västerbergs folkhögskola. Hon frågade om jag var ute och gick. Det visade sig att jag hade gått förbi hennes balkong. Jenny bjöd upp mig och jag fick träffa hennes kille och barn. Det var jättemysigt att sitta på hennes balkong och prata gamla minnen. Vi ska ses snart igen.

Nu ska jag fortsätta skriva på boken och sedan ska jag se "Dirty Sexy Money" som mormor har spelat in åt mig. Här nedanför kommer en bild på gulliga Jenny: