03 juli, 2004

"Your disco needs you"

Usch, vad man blir isolerad från omvärlden när Internet inte fungerar. Hur som helst är jag tillbaka nu igen, tack och lov. I dag har jag och mamma varit till morfars systers sommarstuga för att hämta mormor. Det var jättemysigt där så jag tog en liten promenad tillsammans med min älskade iPod. När jag gick där och dansande och sjöng med till Kylie Minogues discolåtar så kändes livet som en musikvideo. Det förstördes dock när jag fick syn på en spindel. Usch!

Dennis: "The interest club is taking notes."

Madde stannade kvar ett par dagar efter min tjugoårsfest. Det var så mysigt. I måndags passade vi på att åka till Valbo och Gävle för att shoppa. Jag köpte åtta DVD-filmer och två CD-skivor. I fredags åkte jag, mamma, Diana och hennes kompis Angelika på Ockelbo marknad och då köpte jag fem DVD-filmer till. Jag kunde inte låta bli!

Ut för fan och njut av solen, och tack alla som har uppvaktat mig den senaste veckan! Jag ser redan fram emot nästa fest. När jag blir tjugofem kanske? Sist men inte minst: Tack, Sven för det söta vykortet jag fick häromdagen.

Puss och kram!